Коротко про Бізнес-тренінг
"Плануємо зростання: Вектори Next Normality"

Цільова аудиторія: Керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери).

Що насправді сталося і що ми робимо, щоб усе виправити?

New Normal працює як лакмус сталості бізнесу, спроможності бізнес-моделі та управлінської ефективності. Які продукти та послуги будуть конкурентними на ринку в 2021 і далі? Який контент буде актуальним? Що буде ключовим фактором для збереження та розвитку бізнесу? Та чи перейшла Україна в онлайн-світ?

Бізнес-тренінг має на меті надати малим та середнім підприємства чітке уявлення про найважливіші питання та нові рішення, необхідні для ефективної безперервності та стійкості бізнес процесів. Ви отримаєте експертну інформацію про типові ситуації та статистичні дані крізь призму COVID-19. Завдяки отриманим знанням на бізнес-тренінгу ви зможете чітко визначити перспективи розвитку свого підприємства в умовах поширення пандемії, зрозуміти, як бізнес може підготуватися до наступних стабілізаційних процесів, основних компонентів планування стійкості та трансформацій.

Під час тренінгу ми також розглянемо випадки та приклади кризових комунікацій, проаналізуємо види негативних коментарів та обговоримо індивідуальні та загальні підходи реагування на кризи. Зокрема, ми розглянемо неефективні стратегії кризової реакції, такі як агресія, напад на опонентів, відмова відповідати. Ми зрозуміємо, коли краще мовчати, коли – відповідати самим, а коли – залучати союзників та незалежних експертів.

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації та погодження від організаторів.

Програма бізнес-тренінгу

Модуль 1

• Тенденції ЗМІ та соціальних мереж: як змінюються комунікації, спілкування та споживання контенту
• Роль онлайн-інструментів у побудові репутації бренду
• Особистий бренд власника та топ-менеджера: можливості та ризики для компанії

Модуль 2

• Побудова стратегії комунікацій у «новій нормальності»
• Аналіз та категорії цільових аудиторій
• Вибір каналів та інструментів комунікацій
• Ризики: як запобігти або спрогнозувати репутаційні та бізнес-ризики

Дата проведення:
Місце проведення:
Дата закінчення реєстрації
Тренер
Володимир Дегтярьов

Дипломований тренер з PR (Сhartered Institute of Public Relations, London International Academy) та автор власного курсу з розвитку персонального бренду. Один з проєктів агенції Володимира завоював золото на міжнародному конкурсі PR-проєктів European Excellence Awards та українському конкурсі Pravda Awards. Він є директором та співвласником однієї з найбільших PR-агенцій України. За 10 років на чолі Newsfront Володимир розвинув агенцію до 40 працівників та реалізував сотні інформаційних кампаній для великих українських та міжнародних брендів, серед яких – Cільпо, Нова пошта, Microsoft, Lenovo, BASF, Danone, Philip Morris та десятки інших. У вільний від роботи час Володимир подорожує з сім’єю та займається спортом – бігає марафони, пірнає без аквалангу та виступає на змаганнях з боротьби.

Share on facebook
Share on twitter
Share on skype
Share on whatsapp
Share on telegram

Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Інші події

Попереднє
Наступне