Коротко про Бізнес-тренінг
"Плануємо зростання: Нові ринки"

Цільова аудиторія: Керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери).

Масштабування бізнесу є логічним кроком у процесі росту компанії на локальному ринку, або ж ретельно спланованим етапом стратегії розвитку. Однак, часто саме кризові умови спонукають власників та топ-менеджерів компаній шукати покупців на альтернативних іноземних ринках. В умовах кризи, пов’язаної з поширенням COVID-19, ситуація з пошуком інших ринків збуту повторюється. В таких умовах НОВІ РИНКИ – ефективне рішення для багатьох українських підприємств.

Які перші кроки? До кого звернутися по допомогу? В Google легко наштовхнутися на купу інформації, в якій можна відразу потонути. А для тих, хто володіє англійською – кількість джерел для вивчення перетворюється на складне завдання з пошуку надійних гайдів. Проте найважливіші кроки для більшості компаній, які обирають традиційний експорт зводяться до внутрішнього аналізу готовності компанії до експорту, вибору пріоритетних ринків, розробки експортної стратегії, “упаковки” продукту, його представленні та просуванні для вже нових клієнтів. Звісно, не менш потрібними будуть розгляд типових помилок в просуванні брендів на експорт, експертна підбірка корисних платформ і можливостей, огляд реальних кейсів і прикладів, рекомендації інструментів, які допоможуть у плануванні та відповіді по ту сторону екрану від експортерів.

Ну от, тепер ви знаєте, для чого вам потрібен підготовлений нами воркшоп.

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації та погодження від організаторів.

Програма бізнес-тренінгу

Модуль 1

10:00 – 11:30

• Які існують стратегії зростання.
• Передумови виходу на нові ринки.
• Як визначити готовність компанії до експорту?
• Стратегії виходу на нові ринки.
• PESTLE аналіз ринку.
• Як вибрати пріоритетний ринок для експорту.

Модуль 2 • Практика

11:30 – 12:30

• Найбільш перспективний ринок та стратегія.

Модуль 3

12:30 – 14:00

• Типові помилки в просуванні брендів на експорт.
• Корисні платформи і можливості.
• Реальні кейси і приклади.
• Інструменти, які допоможуть вам у плануванні.
• Відповіді на запитання.

Дата проведення:
Місце проведення:
Тренер
Марія Сайфудінова

Засновник консалтингового агентства MAD Heads Association. Марія більше 16 років в маркетингу, була директором з маркетингу в таких українських компаніях як Shabo, Arber, Vinfort.

Агентство MAD Heads є в Україні та Польщі. MAD – це скорочення від marketing, advertising, development. Компанія спеціалізується на консалтингу для малого і середнього бізнесу у вирішенні різних завдань в розрізі стратегії, маркетингу, реклами, продажів і розвитку на експорт.

Chateau Grona, Formosa Compound Ukraine, Kanapa Варшава (мережа Діми Борисова), Subway Варшава, Метро Cash & Carry, Побіжно, БК Динамо, Будинок квіткової моди Tess та інші.

Share on facebook
Share on twitter
Share on skype
Share on whatsapp
Share on telegram

Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Інші події

Попереднє
Наступне