- Бізнес-тренінг
- Проведений
Цільова аудиторія – керівні особи МСП: власники, виконавчі та технічні директори, головні інженери, директори з розвитку бізнесу та інновацій, відповідальні за хайтек.
Згідно позиціям світових організацій як UNIDO та WEF, cтратегія створення конкурентних переваг через інновації є сьогодні №1 у світі. Відповідно, розвинуті країни збільшують інвестиції в інновації – найбільше це видно по технологічній гонці між США, Китаєм та ЄС в сфері штучного інтелекту.. Зазвичай, українські МСП інвестують у власний інноваційний розвиток за залишковим принципом, інструментів інноваційного розвитку мало, а ті що існують, часто маловідомі учасникам ринку. Наслідком цього є все більше відставання українських компаній в конкурентній боротьбі, в тому числі – на власному, внутрішньому ринку. Отже, керівниками МСП потрібно змінити своє відношення до інновацій та максимально використовувати існуючі можливості.
Цілі та завдання бізнес-тренінгу:
• Прояснити тему та головні пріоритети в інноваційному розвитку МСП.
• Надати учасникам інформацію про головні існуючі інструменти та кращі практики в сферах промисловості, енергетики, інфраструктури та муніципального сектору.
• Обговорити конкретні кейси та рішення інноваційного розвитку від передових кластерів регіону та України, типові для МСП.
• Що таке інновації й чому інноваційний розвиток стає в світі однією з топ-стратегій в бізнесі
• Що таке інноваційна стратегія на рівні фірми, й на рівні бізнес-об’єднання
• Головні напрями розвитку інновацій на рівні фірм та бізнес-обєднань
• Кейси для розгляду : 1) Інноваційна екосистема – «як це працює», 2) Інновації – це не тільки про продукти.
• Пріоритетні інструменти розвитку інновацій для промислових секторів
• Використання інструментів – приклади національного та регіонального рівня
• Роль МСП у створенні нових інструментів
• Кейси для розгляду: 1) Інструменти розвитку інновацій, 2) Шляхи активації функції фандрейзингу.
• Маркетинг інновацій – в чому різниця від традиційного маркетингу
• Головні тактики інноваційного маркетингу для пром хайтек
• Організація маркетингу на підприємстві та в кластерній організації
• Кейси для розгляду: пропозиція УТП – як покращити
Експерт з питань розвитку бізнесу та інновацій, бізнес-тренер, консультант.
Пройшов шлях від інженера до топ-менеджера компаній в середньому та великому бізнесі. Має 2 дипломи – інженера (КПІ) та з маркетингу (британський Chartered Institute of Marketing). Добре знає галузі ІКТ, промислової автоматизації, електротехніки, машинобудування та інжинірингу. Крім України, працював на ринках Франції, Східної та Центральної Європи, РФ та інших країн СНД.
Перші курси з продуктового маркетингу створив в 2003 році, перебуваючи на посаді відповідального за бізнес по центральній та східній Європі в компанії «Шнейдер Електрик». З 2011 по 2017 рік системно займався викладанням як бізнес-тренер та консультант по сферах продуктового та контент-менеджменту, управління каналами продажу, лідогенерації, В2В продажів та стратегічного маркетингу. Клієнтами були більше 20 фармацевтичних компаній України, компанії «БОШ», АВВ, Інтерпайп, Укрполімерконструкція, Корум груп, Макрохім, Апельсин, Індасофт, а також ряд компаній в РФ.
З 2012 року є генеральним директором Асоціації «підприємств промислової автоматизації України» (АППАУ). В рамках асоціації, є розробником проекту національної стратегії Індустрії 4.0, головою Технічного комітету «Промислова автоматизація», розробником концепції кластерів ІАМ та мережі Центрів 4.0, моделі інноваційних екосистем промислових хайтек, спів-автором більше 10 policy-paper та білих книг в області промислових та хайтек політик та програм розвитку.
Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Вебсайт COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ створений та обслуговується за фінансової підтримки Європейського Союзу в межах проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП». Його зміст є виключною відповідальністю Центру Підтримки Бізнесу і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Ефективні файли cookie використовуються для розуміння та аналізу ключових показників ефективності веб-сайту, що допомагає забезпечити кращий досвід користувачів для відвідувачів.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.